15 juni

17 juni 2017 - Mont-Tremblant, Canada

De 15de hebben we een beetje langer geslapen. Daarna zijn we naar een park met een waterval gegaan. We stonden boven en konden naar beneden met een trap van meer dan 480 treden. Ik heb ze samen met 4 anderen gedaan, naar beneden ging vlot maar naar boven... amaai mijn kuiten! Ik ben er wel trots op dat ik het gedaan heb. Het uitzicht was daar prachtig: eerst boven de waterval via een brug en dan via de trap telkens een ander zicht. Beneden liep je in de nevel van de waterval, lekker fris.

Daarna de lange rit van 5u naar Mont Tremblant, daar logeren we in het Marriott hotel. Ook hier is er een zwembad dat nog niet open is :-( (net zoals in Rivière-du-loup) maar de jacuzzi was wel open, waar we dan eerst en vooral dankbaar gebruik van gemaakt hebben. De eerste keer dat we ons zwemgerief kunnen uithalen, eindelijk. Het water was héérlijk warm, en met de bubbeltjes, zalig!
Hier hebben we gewassen 's avonds, de liefhebbers hebben nog een wandelingetje gemaakt maar na al die trappen had ik daar niet veel zin in.
Er valt ook niet veel te zien, het is een typisch wintersportoord, toeristendorp.

Vandaag de 16de zijn we gaan raften, later meer hierover!