19 juni

20 juni 2017 - Algonquin Highlands, Canada

Gisteren zijn we de hiking trails van het Algonquin park gaan verkennen. We hebben 5 of 6 korte routes gedaan, elk 2 of 3 km, maar het was serieus intensief. Het waren bospaadjes vol rotsen en wortels, met hoogteverschillen en langs kliffen. De meeste.gingen rond een meer, het was daar.werkelijk prachtig. Ook op de kliffen fantastische uitzichten!
Ik had het plan nog snel mijn gsm wat op te laden voor vertrek,jammer genoeg is hij in de oplader blijven zitten, geen foto's van gisteren...
De groep is nog gaan kanoën en zwemmen in het meer waar wehier naast zitten, maar door mijn pijnlijke voetjes heb ik voor rust gekozen.
's avonds nog iets gaan eten en de dag was alweer om.

Vandaag gaan we eerst wandelen in een ander park waar trompetzwanen zitten,daarna combo (water)pretpark. 's avonds rijden we door naar Toronto,ons vertrekpunt. Daar brengen we woensdag door en donderdagvoormiddag. Donderdagmiddag begint dan eindelijk onze reis naar huis. Canada is een mooi land, maar de.reis duurt me toch net iets te lang. Ik ben erklaar voor om naar huis te komen en mijn loved ones in mijn armen te sluiten.