17 juni

18 juni 2017 - Algonquin Provincial Park, Canada

Vandaag was het een slome dag. We zijn in Mont Tremblant nog met een kabelbaantje tot aan de voet van de berg gegaan. Het was wel tof, grappig uitzicht over de tuin van het hotel en de minigolfbaan, maar we waren rap rond. Op de berg was een rodelbaan, maar daar was geen tijd meer voor.
We zijn bijna onmiddellijk vertrokken naar Algonquin Park, een rit van 6u. We hebben 3 stops gemaakt en zijn rond half 6 toegekomen in het park.
Een beetje geslapen in de auto en van de natuur genoten.
We zijn inkopen gaan doen voor het ontbijt van de komende 2 ochtenden en iets gaan eten.
Nu zitten we nog een beetje te chillen, straks het bedje in want morgen is het vroeg dag. We moeten om 9u klaarstaan aan de vertrekplaats van de kanotocht. De tocht duurt tot 16u, we zullen moe zijn ;-)
Het is een half uur rijden, op tijd opstaan dus.
De kanotocht gaat sowieso door, of het nu regent, onweert of niet. Het wordt wel in de 20 graden dus warme regen. We krijgen ook de mogelijkheid om te zwemmen, en er zit een picknick in dus niet de hele tijd roeien. Ik ben benieuwd!